Breaking News

Lok Sabha to discuss Delhi violence

Lok Sabha to discuss Delhi violence

Lok Sabha to discuss Delhi violence

Both the houses of Parliament will resume their sittings on Wednesday after four-day break.

 

In the Lok Sabha, a discussion on the recent law and order situation in some parts of Delhi will take place. Besides, the Aircraft (Amendment) Bill, 2020 and discussion and voting on the Demands for Grants of Ministries including Health, Tourism and Social Justice and Empowerment are listed in today's business.

In the Rajya Sabha, several bills are listed in Wednesday's legislative business. They include Direct Tax Vivad Se Vishwas Bill, 2020, the  National Commission for Indian System of Medicine Bill and the National Commission for Homoeopathy Bill, 2019.


Mar 11 2020 2:10PM
Lok Sabha to discuss Delhi violence
Source:

Crime News

Leave a comment





Tadlhan Talhan Talhan

Latest post

कोरोना वायरस के खिलाफ एकजुटता 9 बजे से 9 मिनट तक घर की जहाँ लाइट बंद, मोदी ने ट्वीट की यह मंगलकामना, पढ़े --- कोविड-19 के विरुद्ध जंग में ड्यूटी तन-मन से निभाकर मिसाल कायम करने वाले पुलिस मुलाजि़मों के सम्मान के लिए विशेष अवॉर्ड शुरू करने का फ़ैसला --- राष्ट्रीय अनुसूचित जाति आयोग ने पंजाब सरकार से भाई निर्मल सिंह खालसा के साथ मौत से पहले तथा बाद में हुए भेदभाव की जांच के लिए सिट का गठन करने के लिए कहा --- अकाली दल ने राज्य में दीर्घकालीन कर्फ्यू के कारण पैदा हुए समस्याओं के समाधान के लिए मुख्यमंत्री से सर्वदलीय बैठक बुलाने के लिए कहा --- मुख्यमंत्री कैप्टन अमरिन्दर सिंह ने हजूरी रागी भाई निर्मल सिंह के पुत्र और भतीजे के साथ की बातचीत, देहांत पर दुख प्रकट किया और कोविड-19 पीडि़त पारिवारिक सदस्यों के इलाज में पूरी मदद का दिया भरोसा --- सुखबीर सिंह बादल द्वारा मोदी से ऑस्ट्रेलिया में भारतीय छात्रों की देखभाल का मुद्दा उठाने की अपील